Menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami, zarządzaniu sprzedażą, marketingiem B2B i B2C, Specjalizuję się w budowie i usprawnianiu obszarów sprzedaży i marketingu budowie strategii sprzedażowo-marketingowych, transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Posiadam wieloletnie doświadczenie poparte sukcesami zarówno w firmach prywatnych, państwowych jako Manager/Dyrektor, jak również firmach własnych jako ich Założyciel/Współzałożyciel/ Prezes/Dyrektor Zarządzający/ Dyrektor sprzedaży
Specjalizuję się w restrukturyzacjach/ reorganizacjach/ budowach działów sprzedaży, lead management, budowach struktur sprzedażowych/ zespołów przedstawicieli handlowych, KAM, opracowywaniu strategii sprzedażowych, a także marketingowych obejmujących planowanie i zakup mediów oraz zarządzanie kampaniami reklamowymi.
Posiadam duże doświadczenie w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. W dotychczasowej karierze zawodowej wprowadzałem w życie platformy e-commerce B2B i B2C, tworzyłem systemy CRM dotowane ze środków UE, wdrażałem dostępne na rynku w modelach SAAS systemy CRM, tworzyłem strony internetowe, sklepy e-commerce, modele marketing automation. Tworzyłem sklepy w platformach marketplace: Allegro, Empik.
Na wcześniejszym etapie kariery zawodowej jako Dyrektor Sprzedaży w SCOOP Sp. z o.o. oraz Pushad Marketing Automation Sp. z o.o., zarządzałem biurami sprzedaży dwóch firm z grupy Adnext, integrując działania sprzedażowe i zarządzając strukturami sprzedażowymi. Jako Prezes Zarządu Daily Dose of Beauty Sp. z o.o. (DDOB), kompleksowo zarządzałem spółką, którą przygotowałem do sprzedaży i ostatecznie sfinalizowałem transakcje.
W latach 2010-2018 pełniłem funkcje Dyrektora Zarządzającego i Dyrektora Sprzedaży w Support Media Sp. z o.o., gdzie współtworzyłem agencje marketingu influencerów oraz content marketingu, negocjowałem partnerstwa z domami mediowymi i komercjalizowałem marketing influencerów.